باورکنم...
حتی اگر لازم باشد،
آسمان را به زمین می آورم
من رویِ دست و پایِ خدا می اُفتم
تو اگر بخواهی
خدا را هم عاشق میکنم
بــاور کُن ام،
چشمهایم برایِ تو
خودت را با من ببین
ببین که این چشمان جُز تو
هیچ نمیبینند
بــاور کُن ام،
این زن
بی تو ،
بی احساس ترین ست . . .!
+ نوشته شده در دوشنبه نهم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 10:31 توسط Mohammad Saleh Tavakoli
|
گفتند: عشق چیست؟