بدی ... نیكی
به نام خدای همواره آمرزنده مهربان
كسى كه توبه كند و ایمان آورد و كار شایسته انجام دهد پس خداوند بدیهایش را به نیكیها تبدیل مىكند، و خدا همواره آمرزنده مهربان است. (70 فرقان)
ای كسی كه آسمانها و زمین رو با تمام موجوداتش خلق كردی ...
ای كسی كه این بارون زیبا رو بر سر ما فرو می ریزی ...
فقط می تونم بگم خیلی كارت درسته.
+ نوشته شده در سه شنبه چهارم خرداد ۱۳۸۹ ساعت 11:4 توسط Mohammad Saleh Tavakoli
|
گفتند: عشق چیست؟